montaż reklam

Montaż reklam – na czym polega?

Od lat powszechnie wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu. W rzeczy samej – dzięki odpowiednio przeprowadzonej kampanii promocyjnej, można znacznie podnieść obroty firmy, a co za tym idzie, zwiększyć jej zyski. W niniejszym artykule zwrócimy uwagę na często pomijany, a zarazem bardzo ważny element składowy tego procesu, a mianowicie montaż reklamy.

Zajęcie dla profesjonalistów

Montaż reklam nie należy do najłatwiejszych zajęć. Poszczególne firmy realizujące swoje kampanie promocyjne prześcigają się w wielkości, formie oraz innowacyjności stosowanych banerów. W efekcie duże miasta toną w gąszczu wielkoformatowych reklam, co dodatkowo utrudnia montowanie kolejnych. Poza tym większość firm zdaje sobie sprawę z faktu, iż banery umieszczone wyżej docierają do oczu znacznie szerszego grona odbiorców. Z tego powodu ostatnimi laty montaż reklam z podnośnika lub przez pracowników zawieszonych na specjalnych uprzężach, stał się czymś w pełni normalnym.

Profesja ta obejmuje także demontaż i naprawę banerów, bilbordów oraz tym podobnych konstrukcji. Doświadczenie pokazuje, że czynność ta potrafi być czasami znacznie trudniejsza, niż założenie nowej reklamy.

Jak wyglądają prace na wysokościach?

Montaż reklam na wysokościach przebiega na różne sposoby. Wybór metody zależy od następujących czynników:

  • wysokość,
  • dostępność miejsca przygotowanego pod reklamę,
  • powierzchnia zajmowana przez reklamę.

W przypadku, gdy baner ma zawisnąć na dużej wysokości, użycie podnośnika jest niemożliwe. Wówczas należy skorzystać z usług wykwalifikowanych pracowników wysokościowych. Z reguły mocują oni swoje uprzęże do sztywnych elementów budynku, na którym ma zawisnąć reklama, po czym opuszczają się do miejsca objętego pracami. Z rozwiązania tego korzysta się także wtedy, gdy na dole nie ma wystarczającej ilości miejsca do zaparkowania dźwigu lub innego pojazdu z podnośnikiem roboczym. Również kiedy reklama zajmuje wyjątkowo dużą powierzchnię, pomoc ekipy wysokościowej może okazać się nieoceniona.

W przypadku niektórych zleceń łączy się dostępne metody, co znacznie usprawnia ukończenie prac. Rzecz jasna nie brakuje nieskomplikowanych zabiegów montażu reklam, które nie wymagają ogromnego nakładu pracy oraz środków.

Montaż reklam – zakres usług

Montaż reklam to bardzo ogólne pojęcie, obejmujące wiele usług, takich jak:

  • montaż banerów,
  • montaż reklam wielofunkcyjnych,
  • montaż kasetonów,
  • montaż reklam przestrzennych,
  • montaż siatek mesh,
  • montaż kasetonów,
  • montaż neonów świetlnych,
  • demontaż reklam,
  • przygotowanie ekspertyzy przed montażem.

Oczywiście nie wszystkie firmy specjalizują się w montażu każdego z wyżej wymienionych typów reklam. Jeśli jednak dane przedsiębiorstwo oferuje różnorodne usługi w tym zakresie, świadczy to na jego korzyść. Dobrych monterów reklam poznasz także po opinii, jaką cieszą się oni w swoich zawodowych kręgach. Możesz zasięgnąć języka u znajomych, którzy korzystali z tego typu usług. Dobrze jest także poszukać internetowych opinii klientów.

Jeśli interesują Cię inne tematy związane z montażem reklam, drukiem wielkoformatowym lub identyfikacją wizualną, z pewnością spodobają Ci się pozostałe artykuły dostępne na naszym blogu. Serdecznie zapraszamy do lektury!

Przeczytaj także