Billboardy reklamowe Warszawa

Tablice reklamowe, przestarzała forma reklamy wciąż popularna

Wokół nas gąszcz nośników reklamowych typu billboard. Dotychczas panujący chaos powoli, ale skutecznie jest opanowywany dzięki ustawie krajobrazowej. Mimo to, tablice reklamowe są wciąż najpopularniejszym nośnikiem reklamowym.

Obecnie na rynku zewnętrznej występuje kilka formatów tablic. Najpopularniejsze to tablice 504×238. Jest ich najwięcej. Potem mamy do czynienia z większymi formatami 6×3 i całą gamą pośrednich rozmiarów w zależności o potrzeb. Część z nich, szczególnie w formacie 6×3 posiadają podświetlenie wewnętrzne, co pozycjonuje je jako tablice premium.

Tablice premium, są najbardziej widoczne i usytuowane w najlepszych lokalizacjach.

Popularność tablic wśród reklamodawców wynika przede wszystkim z ich ogromnego zasięgu2, jak również niskich kosztów ekspozycji.

Z tablicami reklamowymi łatwiej o odbiorcę

Badania pokazują niezbicie, że stosując tablice reklamowe liczba odbiorców zainteresowanych przedstawianymi towarami/usługami, czy nawet samą firmą znacznie wzrasta. Wzrost ten jest wprost proporcjonalny do czasu funkcjonowania w danym miejscu tablicy z określonymi treściami. Niemniej jednak w przypadku kampanii wprowadzającej na rynek nowość zainteresowanie powodowane ciekawością w początkowej fazie rośnie gwałtowniej.

Czy tablice reklamowe dają dobre efekty tylko w dużych miastach takich, jak Warszawa?

galeria-podkowaWbrew pozorom tablice reklamowe świetnie się sprawdzają nie tylko w metropoliach takich jak Warszawa, czy Wrocław. Badania pokazują, że ich obecność porusza do działania odbiorców nawet z niewielkich miast, czy wsi.

Pogląd, że profesjonalnie reklamować można, trzeba i warto tylko w dużych miastach, na szczęście znajduje dziś coraz mniejszą grupę zwolenników, którzy tak naprawdę nie podają żadnych wartych uwagi argumentów na ten temat. I dobrze.

Jakie tablice reklamowe robimy w Plakart?

W Plakart nie ograniczamy się do jednej formy tablic reklamowych i proponujemy je jako konstrukcje:

  • Naścienne – odpowiednie na różne elewacje budynków, parkany, mury,
  • Wolnostojące – sprawdzające się wszędzie tam, gdzie wymaga tego sytuacja i pozwala na to grunt,
  • Przestawne – idealne wszędzie tam, gdzie konieczna jest mobilność reklamy umieszczonej na nawierzchni,
  • W układzie „v” – odpowiednie, gdy treści mogą być umieszczone na dwóch niezależnych konstrukcyjnie płaszczyznach.

Jeśli potrzebujesz dobrej tablicy reklamowej i nie wiesz, na jaką formę warto się zdecydować, wystarczy, że skontaktujesz się z Plakartem. Zajmiemy się wszystkim, łącznie z montażem w razie potrzeby. W ofercie posiadamy także usługę serwisowania i plakatowania tablic.

 

 

Przeczytaj także