Banery reklamowe to naszym zdaniem najlepsza odpowiedź na potrzeby Klientów, którzy wraz z budzącą się do życia przyrodą, chcą z kolei pobudzić swoich Klientów do skorzystania z proponowanych usług, ofert sprzedaży, projektów. Nie ma chyba osoby, która w swoim życiu nie zetknęła się z tą formą reklamy i nie została pozytywnie poruszona. To między innymi właśnie dlatego baner uznajemy za najlepszą drogę ku zwiększeniu znaczenia Twojego podmiotu, tylko… jak nie zatonąć w morzu ofert, na co zwrócić uwagę, by zyskać najwięcej?
Ofertowy zawrót głowy
Zdajemy sobie sprawę, że na rynku mamy obecnie istny ofertowy zawrót głowy, który nie ułatwia decyzji o wyborze najbardziej odpowiedniej opcji związanej z zakupem banera reklamowego.
Drukarnie prześcigając się w swoich działaniach marketingowych skierowanych na zdobycie klienta i sprzedaż, kuszą na pierwszy rzut oka korzystnymi niskimi cenami, lecz… czy to zawsze się opłaca?
Nieprzyzwoicie tani druk banerów, konkurencyjny, ale dla kogo?
Lubimy tanio – zgoda. Mówiąc o konkurencyjności banerów na rynku trzeba wziąć pod uwagę przede wszystkim 2 jej typy:
- Konkurencyjność cenową inwestycji dla zamawiającego druk baneru – łączy się ona najczęściej z jak najniższym rachunkiem do uregulowania za zakupiony baner, nie licząc się z jego trwałością, efektywnością, żywotnością, etc. oraz
- Konkurencyjność rynkową baneru wysokiej jakości zamówionego za pozornie wyższą cenę, profesjonalnego, z gwarancją trwałości, na tle dziesiątek, a może nawet setek reklam proponowanych przez konkurencję.
Wybór tu wydaje się być oczywisty, bo co przyjdzie reklamodawcy z baneru za super okazyjną cenę, który po miesiącu zamiast zachęcać, kusić i inspirować, zacznie odstraszać klientów, gdy przykładowo nie wytrzyma negatywnych warunków atmosferycznych i straci kolor lub zacznie odstawać od powierzchni? Czy spełni on swoją rolę i będzie dobrym wizerunkiem marki, produktu, usługi? Na pewno nie.
Jak to jest naprawdę?
Z naszego doświadczenia wynika, że przysłowiowe łapanie super okazji pod wpływem impulsu cenowego na zakup baneru może być niezwykle problematyczne i wygenerować:
- Stratę zainwestowanych pieniędzy,
- Konieczność ponownej inwestycji w naprawę, a częściej – w nowy baner,
- Stratę czasu,
- Narażenie marki na szwank,
- Niepotrzebny stres,
- i czasem nawet zagrożenie (przy nieprofesjonalnym montażu dużych konstrukcji).
A jednak cena to nie wszystko, czyli na co zwracać uwagę
Przy inwestycji w baner reklamowy warto brać pod uwagę przede wszystkim:
- Jakość użytych materiałów gwarantujących dłuższą żywotność reklamy,
- Profesjonalny projekt, który odniesie pozytywne efekty marketingowe,
- Profesjonalny montaż gwarantujący optymalną jakość efektu reklamy (z wykluczeniem uszkodzeń, niewłaściwego umiejscowienia), pozwalający na zachowanie zasad bezpieczeństwa,
- Opcje dodatkowe – odpowiednie oświetlenie, dzięki któremu przekaz baneru będzie odpowiednio dobrze widoczny.
Nie bez znaczenia jest też wachlarz oferty uwzględniający typy banerów oraz ich różne gramatury. W Plakart do dyspozycji naszych Klientów oddajemy banery:
- Laminowane,
- Powlekane,
- Odblaskowe,
- Blockout – do zadruku dwustronnego,
- Backlite – do podświetleń;
- Siatki mesh do większych powierzchni.
Proponując naszym klientom indywidualne rozwiązania, każdego dnia dbamy o jakość i trwałość w optymalnej cenie. Mimo tego, że specjalizujemy się w wydruku banerów nie od dziś, nie popadamy w rutynę. Terminowość wykonania zleceń, szybkie realizacje i materiały wyłącznie wysokiej jakości to nasza domena. Nie zapominamy także o wykończeniu realizacji, które zawsze jest w cenie zlecenia.
Przekonali się o tym już między innymi: Teatr Wielki – Opera Narodowa, Teatr Żydowski, Teatr Syrena, TXM, Galeria Renova, Galeria Grodova i wielu innych.
Oto niektóre z naszych banerowych realizacji – wykonanie, realizacja oraz montaż oczywiście Plakart.