Kolorowy znak graficzny na białym tle jako identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna fundamentem profesjonalnej strategii reklamowej

Identyfikacja wizualna (inaczej: visual identity lub corporate identity) to jeden z terminów języka reklamy, który w Polsce obecnie zyskuje z dnia na dzień. Choć może wydawać się nieco obcobrzmiący, oznacza on kompleksowe narzędzie do kreowania wizerunku, marki firmy na danym rynku.

Obejmuje ono całokształt poczynań, które dobrze i spójnie do siebie pasują, jednocześnie harmonijnie się uzupełniając na różnych płaszczyznach włącznie z identyfikacją pozawizualną (zapachem, dźwiękiem, etc.).

Mówiąc bardziej szczegółowo, identyfikacja wizualna konstytuująca strategię reklamową danego podmiotu obejmuje między innymi takie formy jak:

  • Logo/logotyp firmy,
  • Szatę zewnętrzną materiałów promocyjnych,
  • Kolorystykę,
  • Kroje czcionek.

Trzeba tu podkreślić, że wszystkie elementy profesjonalnej identyfikacji wizualnej powinny mieć związek z działalnością podmiotu, wyrażać założone cele marketingowe, jednocześnie też stanowić wyraźny wyróżnik, który pozwoli klientom wybrać tę, a nie inną, firmę spośród konkurencji, a potem bez problemu ją rozpoznać i zapamiętać na długo.

Dzięki niej działania służące wypromowaniu podmiotu, produktu, czy eventu pozostają spójne, mniej czasochłonne, tańsze, a przede wszystkim dużo bardziej efektywne. Odpowiednio zaplanowane i profesjonalnie realizowane pozwalają odnieść sukces i dojść do zamierzonego celu w założonym wcześniej czasie.

Stopniowo budują one markę i głęboko zapadają w pamięć łącząc z oferowanymi produktami lub/i usługami. Pozwalają również na poziomie podświadomości odbierać dany podmiot pozytywnie, albo też negatywnie. Stąd, aby uniknąć nieświadomych błędów w zakresie odbioru marki warto zadanie realizacji założonej w strategii marketingowej podmiotu identyfikacji wizualnej powierzyć fachowcom.

Identyfikacja wizualna pod fachowym okiem Plakart

Nasi specjaliści od identyfikacji wizualnej to odpowiednio przygotowany zespół, który na bieżąco analizuje najnowsze trendy, tendencje, by skutecznie zastosować je także w Twoim zleceniu.

W Plakart możesz liczyć na realizacje z zakresu identyfikacji wizualnej w formie:

Wszystkie te formy proponujemy w opcjach z fachowym montażem lub bez. Do wyboru, zależnie od upodobań, mamy różne rodzaje podłoża.

Identyfikacja wizualna pod okiem Plakart to gwarancja spójności wcześniej zaplanowanych działań marketingowych, które z pewnością przyczynią się do rozwoju podmiotu. Zapewniamy, że kierując się naszymi wskazówkami w rozwoju swojego biznesu zyskasz więcej niż może podpowiedzieć wyobraźnia. Po prostu znamy się na tym.

Dzięki nam Twój podmiot z pewnością stanie się rozpoznawalny i lubiany przez klientów, którzy będą wiedzieli, gdzie wracać po więcej. Gwarantujemy, że zastosowane u nas działania służące wzmocnieniu skuteczności reklamowej Twojej firmy, produktu lub usługi opieramy na aktualnych trendach i materiałach wysokiej jakości.

Nasze realizacje z zakresu identyfikacji wizualnej w Warszawie

Chwaląc się naszymi produkcjami związanymi z identyfikacją wizualną, dziś chcemy przedstawić te, które dzięki krojowi czcionek i niebanalnym kolorom skutecznie przyciągają wzrok. Poniżej realizacje Contigo oraz Frozen2 z pięknie wyeksponowanym doświetleniem.

Realizacja identyfikacji wizualnej Contigo znaki graficzne 3d

Identyfikacja wizualna znaki graficzne 3d frozen2

 

 

 

 

 

 

 

Ty także możesz mieć takie u siebie – z montażem lub bez. Wystarczy, że skontaktujesz się z naszym biurem biuro@plakart.pl

Przeczytaj także