Litery 3D cieszą się w Polsce szybko rosnącą popularnością. Coraz większa ilość przedsiębiorców korzysta z tego nośnika reklamowego, by nadać rozgłosu usługom lub produktom oferowanym przez ich firmy. Czy i Ty zastanawiasz się nad zastosowaniem takiego rozwiązania w swojej kampanii promocyjnej? Jeśli tak, zapoznaj się z zaletami znaków graficznych 3D przedstawionymi na łamach niniejszego wpisu.
Litery 3D – czym są?
Głównym zadaniem skutecznej reklamy nie jest przekazanie potencjalnemu klientowi korzystnej oferty, lecz zwrócenie jego uwagi na produkt lub usługę. Litery 3D świetnie wywiązują się z tego zadania. Dzięki przestrzennej budowie oraz estetyce wykonania skutecznie przykuwają one wzrok zdecydowanej większości mijających je ludzi. Do ich budowy z reguły wykorzystuje się styrodur – materiał zbliżony do styropianu. Charakteryzuje się on niską wagą oraz stosunkową dużą odpornością na uszkodzenia. Dzięki obróbce w ploterze termicznym, literom można nadać praktycznie każdy kształt.
Bądź widoczny
Według pewnych badań około 70% naszych codziennych decyzji podejmujemy kierowani podszeptami podświadomości. Wykorzystaj ten fakt planując swoją kampanię reklamową. Umieść na siedzibie firmy lub w punktach świadczenia usług przykuwające wzrok litery 3D, a wkrótce ludzie zdadzą sobie sprawę z Twojej obecności.
Wtop się w krajobraz i pozwól klientom oswoić się z obecnością Twojego przedsiębiorstwa. Dobrze zaprojektowany i zamontowany napis 3D zwraca na siebie uwagę, co jest najważniejszą cechą skutecznej reklamy.
Chcąc zwiększyć powodzenie promocji firmy, warto pomyśleć o podświetlanych literach 3D. Można zrobić to na dwa sposoby.
- Pierwszy – a zarazem łatwiejszy – to zamontowanie oświetlenia nieskorelowanego z napisem. W tym wypadku świetnie sprawdzi się rząd lampek umieszczonych nad oraz pod literami. Rozwiązanie to zapewni dobrą widoczność reklamy nawet w nocy.
- Drugi sposób na oświetlenie napisu 3D to zamontowanie żarówek na każdej z liter. Wykonanie takiego projektu z pewnością będzie nieco żmudniejsze oraz może przyczynić się do zaburzenia estetyki napisu za dnia.
Zanim więc zdecydujesz się na któreś z powyższych rozwiązań, dobrze przemyśl, jak zaprezentuje się ono w praktyce.
Czy to coś dla mnie?
Być może zastanawiasz się, czy litery 3D to rozwiązanie, które zda egzamin w Twoim przypadku? Inwestycja w promocję swojej działalności nie należy do najłatwiejszych decyzji, jednak dopóki jej nie podejmiesz, dopóty Twoja firma będzie stała w miejscu. Ponadto warto w tym miejscu zaznaczyć, że styrodurowe napisy 3D to najtańsza forma reklamy przestrzennej. Ostateczna cena zależna jest od wielu czynników, takich jak wymiary liter, ich ilość, kolor, lokalizacja oraz sposób montażu. Mimo wszystko, rozwiązanie to nie powinno mocno nadwyrężyć Twojego portfela.
Kolejny argument przemawiający za literami 3D to ich uniwersalność. Sprawdzają się one nie tyko w formie klasycznej reklamy. Używa się ich także w roli drogowskazów, szyldów informacyjnych lub po prostu elementów przykuwających uwagę potencjalnego klienta.
Pamiętaj, że litery 3D nie są rozwiązaniem zarezerwowanym dla dużych firm. Każde przedsiębiorstwo może skorzystać z tej prostej i skutecznej formy promocji. Jeśli interesują Cię zagadnienia ze świata reklamy – zapoznaj się z pozostałymi artykułami dostępnymi na naszym blogu. Jesteśmy pewni, że znajdziesz tu coś dla siebie!